Rowenta IX7767 X-Ô 90 IX7767 Snoerloze Sledestofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta IX7767 X-Ô 90 IX7767 Snoerloze Sledestofzuiger op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

opwijk72 26-06-2022

Goede stofzuiger maar toch niet helemaal overtuigd

Deze stofzuiger beweegt heel vlot in alle richtingen wat zeker een pluspunt is. Bij de Eco-stand is het geluid heel stil (ook een pluspunt) maar de zuigkracht is niet helemaal overtuigend. Bij de andere standen is de zuigkracht wel top maar dan gaat de batterij niet zo lang mee, zeker niet in de hoogste stand. De onderdelen die er bij zijn, zijn wel top en zeker voldoende. Ook de flex-arm is top maar iets te lang waardoor deze eerder zwaar aanvoelt. Het toestel op zich is wel licht en geeft daardoor eerdere de indruk van iets mindere kwaliteit te zijn. Door dit alles ben ik nog niet helemaal overtuigd van de aankoop.

Pluspunten

• flexibel
  • stil in eco-stand
  • voldoende onderdelen

Minpunten

• eerder zwaardere steel
  • toestel lijkt van mindere kwaliteit
  • batterij gaat niet zo lang in de 2 hoogste standen

Gunther9961 16-06-2022

Stil en licht maar krachtige draadloze stofzuiger

De aan/uit knop is niet erg handig. Er is een afstandbediening bij voor de stofzuiger standen te selecteren, maar je moet de stofzuiger eerst aan/uit zetten op de stofzuiger zelf. Gezien het een erg licht toestel is kan je hem niet gewoon indrukken, maar moet je met je andere hand de stofzuiger tegenhouden om hem aan te kunnen zetten. De zuigmond aan de steel is niet super praktisch. Hij gaat snel in de blokeer stand waardoor je hem terug moet deblokkeren om hem op de grond te krijgen. Op de ECO stand kunnen we de hele benedenverdieping stofzuigen zonder probleem. Eens je naar de andere standen gaat loopt hij wel snel leeg. Hij is extreem licht en ik ondervind geen hinder van de stofzuiger die steeds mee loopt. Hij is ook erg stil op de ECO stand waardoor je de indruk krijgt dat hij niet krachtig genoeg zou zijn, maar dit is slechts een indruk. Al bij al dus wel een positieve ervaring eens hij aan staat.

Pluspunten

• Stil
  • Licht

Minpunten

• aan/uit knop lastig
  • zuigmond te licht

b*****************@h********** 15-06-2022

gemakzucht

Ik ben heel erg tevreden van deze stofzuiger. Naast het leuke ontwerp is het een enorm gemakzucht sinds ik deze snoerloze stofzuiger gebruik. Het is een lichtgewicht toestel, dus ik neem het zo mee de trap op en kuis ondertussen moeiteloos alle treden. Er zit een kopje bij speciaal voor de zetel. Ik heb honden en katten die dus ook haar verliezen. Met dit kopje heb ik op 2 minuten de zetel weer proper. Het is een echte meerwaarde. Het enige minpunt is de batterij. Ik denk niet dat deze de beschreven termijnen kan behalen. Maar hier ondervind ik geen last van. Ik kan moeiteloos mijn huisje proper krijgen met dit leuke toestel.

Pluspunten

• licht
  • snoerloos

Minpunten

• batterij

a*********@g******** 15-06-2022

Volgt je overal ...

Is draadloos en volgt heel gemakkelijk. Is een lichtgewicht. Stille motor maar het toestel zelf (plastic) is lawaaierig (luider op harde vloeren dan de motor!). Batterijduur is onvoldoende in matige stand. Goede zuigkracht in turbo stand. Ziet er goedkoop uit door plastic bekleding. Je hebt 2 handen nodig voor de bediening van de aan/uit-knop (waarom werd deze niet bij de andere bedieningsknoppen op de steel geplaatst?). Handig voor onder zetels en kasten.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • lichtgewicht
  • draadloos!
  • gemakkelijk onder meubels heen

Minpunten

• hoge kostprijs
  • plastic maakt zeer veel lawaai op harde vloer
  • ziet er goedkoop uit dr het gekozen materiaal
  • 2 handen nodig voor aan/uit-knop
  • stille motor maar lawaaierige bekleding

m***************@t********* 14-06-2022

stille kracht

De ROWENTA X-Ô IX7767 is een krachtige, maar krachtige draadloze stofzuiger. Met zijn 230 Air Watt zuigkracht kom je tot een goed resultaat op gebied van een propere vloer en tapijt. Geen stofzak nodig, gewoon de reservoir ledigen. Door de vorm van de stofzuiger en zijn vele wielen bedien je hem eenvoudig in alle richtingen.

Pluspunten

• draadloos

w*********@g******** 14-06-2022

Krachtige en beweeglijke stofzuiger

De wielen zorgen dat ik overal gemakkelijk geraak. Het toestel is ook licht waardoor trappen heel eenvoudig zijn. De handige extra borstels zorgen ervoor dat je handig over tussen geraakt zoals bv auto en zetel. De batterij is wel snel leeg. Je moet hem telkens opladen. En vermoedelijk best gewoon in de oplader laten zitten. Dit is niet zo evident bij ons daar onze stofzuiger normaal gezien in de kast staat. Maar al bij al heel handige stofzuiger

Pluspunten

• Beweeglijkheid

Minpunten

• Batterij

kvkb 14-06-2022

Prima stofzuiger

Het is een stofzuiger met een prachtig design, die bovendien vederlicht is. Het toestel is zeer eenvoudig in gebruik. Door het feit dat het snoerloos is, neem je hem vlot mee door gans je huis, wat een absoluut pluspunt is. Het toestel heeft een prima zuigkracht (met zelfs een zeer krachtige zuigkracht in de maximum en booster-standen). De batterijduur is voldoende om het ganse huis mee te stofzuigen , maar bij continu gebruik van de maximale stand, beschik je maar over een 25-tal minuten.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Vederlicht
  • Prima zuigkracht

Minpunten

• Batterijduur bij hoogste stand van zuigkracht